Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

MSFN is made available via donations, subscriptions and advertising revenue. The use of ad-blocking software hurts the site. Please disable ad-blocking software or set an exception for MSFN. Alternatively, register and become a site sponsor/subscriber and ads will be disabled automatically. 



Sign in to follow this  
beccatigger

Dilemma!

Do I have a party or not?  

15 members have voted

  1. 1. Do I have a party or not?

    • Yes go on have the damn party stoopid
      11
    • No way, ur gonna get busted
      0
    • You should have it but tell them after
      1


Recommended Posts


beccatigger    0

LOL@Jay Stealth

But you don't understand if the car get's taken away Im screwed. I'm 2miles from village, 8 miles from town +25 miles from city (and friends) I love my car!!!!!!

scuse if this is spelt wrong or anything, my friend's just been round+I attacked the ol' vodka bottle wwooooohhhooooo

But hell. I'll have da party. My bezzie says we should get my sis's paddling pool out. it's alright 4 her, she's got a nice body.... :)

Oh n PS, they said that I can have a friend round cos I dont like being in my house on my own

Share this post


Link to post
Share on other sites
gamehead200    0
LOL@Jay Stealth

But you don't understand if the car get's taken away Im screwed. I'm 2miles from village, 8 miles from town +25 miles from city (and friends) I love my car!!!!!!

scuse if this is spelt wrong or anything, my friend's just been round+I attacked the ol' vodka bottle wwooooohhhooooo

But hell. I'll have da party.  My bezzie says we should get my sis's paddling pool out. it's alright 4 her, she's got a nice body.... :)

Oh n PS, they said that I can have a friend round cos I dont like being in my house on my own

Make it A COUPLE of friends! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gamehead200    0

Someone trace her IP address back to its origination and then contact the English FBI or whatever they're called...Wait, just call her parents! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
beccatigger    0

lol it's a good job it's a fax line i'm on then isnt it!It's my private line, it';s only in my sitting room (I have myown sitting room, I got ousted from the other 1)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rstryker    0
yup , girl friends aaaiiigh

I think if I say any more it'll b reported lol but I'll leave it 2 ur imaginations boys  :)  :rolleyes:  :D  lol, ur so funny

/me passes out

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doggie    0

lol some interesting comments fellas :rolleyes:

I'd party like theres no tommorrow and giving u plenty of time to clean up whateva mess u may make :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rotjong    0

I have to agree with what Patricia said. I did something similar... years ago. Somehow no matter how well you clean up Murphy's Law always steps in and there's something you missed that will be discovered. So it's usually better to have the party and then say you had a couple friends over, IMO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
XPerties    0

Live web cam party, Ill sponsor it on the server.....

LIVE streaming chicks parting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
zipp51    0

I think everyone has had a party when the parents are away.Even us old guys.If it's that important to you and your willing to accept the conscequences if caught then go for it.BTW my parents came home earlier than they said (while the party was still on),man was that embarrassing."Uh uh hey mom hey dad well uh my friends just all dropped over to see me".Ya right,busted.They didn't trust me anymore when they went away.But I had my bash. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
beccatigger    0

XPerties, I have no idea how 2 stream da cam and I cant get it to focus to infinity+it'll b dark cos I'm gonna have it in garden (away from the antiques). But u know, if u wanna start up netmeeting +watch it lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
beccatigger    0

wicked, I'm sorting it now! Wish I could stream from my Nokia 3650 too cos the images off it are really good. Only got 1 webcam though so u'll only see 1 room. Will it be alright on my 56k?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×